1:46 PM .
POSTED ON 19 February 2011 AT Saturday, February 19, 2011 \ leave a comment (0)
ASSALAMUALAIKUM darling ku sekalian ! yeah ! aku update lagi .
oh sungguh minta puji nya diri ku . takpe yang penting aku sedar diri ku . DIA tak sedar diri ! kawan-kawan , DIA tuh orang yang tak sedar diri eh . bukan macam kita . eseh ! HAHA :D

baru jek aku pulang dari Papar , pulang terussss on9 . see ? korang penting untuk aku . kehkeh . korang tunggu aku update kan ? kan KAN ? jawab jek YA , jaga hati . HEHE .

okeh okeh . story  kat Papar . hmm . apa eh ? apa aku buat tadi ? rewind .............................
dah ingat ! mula-mula pergi Poliklinik . buat pe Zhy ? ntah aku pun tak tahuu . hehe . no bah sayang . my sister buat checking pregnancy . dia nak cek jantina . wow ! sangat happy aku tengok baby gerak-gerak dalam perut sister aku . AKU PUN NAK ADA BABY ! HAHA . betol wehh . seriously , aku jealous kakak aku ada baby . aku pun nak kawin . wakakakakakakakakakaakakakakakakakakakakaakakakakakakakakakakakakakakakakaka !
miang nya budak mentah ne .. --' .

then ,aku pergi makan dekat Nasi Ayam Juara . tak tahu ? alaa , sorry ye kawan . malas aku nak buat peta . kehkehkeh . aku order Kuew Teow Goreng Ayam . eh tol ke aku eja tuh ? what ever la kan kawan ? HEHE .aku minum air Bunga . ne korang tahu tak ? mesti kan ? tak tahu juga ? pergi kedai sekarang . beli air bunga warna tin . yang kuning-kuning tuh . SAH itu lah ! HAHA .

lepas tuh , pergi G-Mart . maju dah jimat ne rupanya kawan . ada SALOON dah ! tak caya ? kau pergi ah sekarang . HEHE . tapi aku tengok macam orang tua je yang kerja sana . HAHA . sorry if it too sensetive . aisehmen ! :D . aku beli pen hitam 3 batang jek . tak banyak duit aku kawan . aku PAPA KEDANA . hoho .

lepas tuh aku pulang . aku ngadap lappy ne . aku tulis lagi . eh ! cerita yang sama . mean ? da habis laaaaaa . HEHE . best tak aku story ? wakaka . MINTA PUJI ! .

okeoke . nanti ada story , aku story-telling kat you all ok ? GOOD AFTERNOON ;)