ada aku kisah ? --'
POSTED ON 19 February 2011 AT Saturday, February 19, 2011 \ leave a comment (0)
Assalamualaikum semua. HEHE. rajin aku update blog kan? kuikuikui.

em,apa entry kali nie? tak tahu? aku pun tak tahu! HAHA -tak lucu apa tak ketawa-
ok-ok. balik ke tajuk asal ya kawan-kawan. tajuk entry aku kali nie  ADA AKU KISAH? -besarnyaa ! mak aihh-

HEHE. tak ada apa-apa lahh. just nak mengomel aka minta PUJI! HAHA.
mesti orang geli geliman baca blog aku ne. sebab semua HELLO KITTY aka PINK.
kenapa orang tak suka kaler pink eh? hodoh? tak jugak. maybe kaler ne just untuk orang ayu jek. TAPI. aku tak ayu pun? yaka? HEHE.

DULU, aku pun tak suka kaler PINK ne. terlampau girly la katakan. at last, aku sendiri kemaruk dengan kaler ne. nak kata lawa tak juga.. aku pun tak tahu laa.

MINAT BAHARU. aku baru-baru juga minat kaler PINK ne. dalam tahun ne jugalah. mula-mula nak beli stuff school kaler ne juga. tapi tak ada yang smart. sekarang, blog yang menjadi mangsa ketaksuban PINK ku. HAHA !

merapu je aku ne kan? dah lah blog tak best. HAHA. nanti aku fikir-fikirkanlah entry yang best-best ehh. aku suka ada blog ne. aku lagi yang jenis suka cakap banyak. ngam sangatlah ada blog. boleh aku merapu-rapu tak tentu arah. korang tak suka? pangkah tab ini sekarang juga! eseh, tembirang aku. main-main je lah Teman :) .. jangan marah eh? HEHE.

hoho. otak bengap sekarang. tak ada idea nak cerita. nanti aku buat macam-macam then aku story-telling kat kamu ye? biarpun aku tahu tak ada baca blog aku yang best ne. HOHO. merendah diri sungguh aku --' .

ok-ok. aku blah dulu. nak cari idea banyak-banyak. BYE !