POSTED ON 13 March 2011 AT Sunday, March 13, 2011 \ leave a comment (0)
Assalamualaikum !

wah . dah behabuk dah blog aku ne . kehkehkeh . sorry eh aku busy selalu . minggu lepas aka kelmarin aku and family aku pergi Borneo Paradise . ada BBQ laa sikit . aku makan banyaaaak ! lamb chop aku hentam . woo , tinggi la kolestrol aku nee kan ? HEHE. aku bawa bestie aku si Sara . best gila kami wehh ! mandi pool , mengacau orang , bermain , dll . alah ! lupa aku nak ambil picture tempat kakak aku si Fara . tak apa lah , nanti aku upload kan ok ? cuci mata jak . HEHE

HOLIDAY ! yeahhh ! minggu ne start cuti sekolah dah . ingat mau kerja tapi tak ada kawan . lagi pun , kerja kursus berlambak ! kerja rumah bertimbun ! haiz . tak apa lah . demi masa depan aku SANGGUP ! hehe .
itulah aku malas kalau cuti sekolah nie , mesti ada kerja cikgu bagi . apa lah guna nya cuti sekolah kalau masih kena bagi kerja sekolah ? tuh bukan cuti sekolah namanya . betul kan ? kan ? kan kan ? :D

aku dah buat kerja kursus sejarah , lengkap dah . except satu . aku tak faham betul laa ap maksud soalan ini '' Bagaimanakah institusi pentadbiran tempatan dapat memperkukuh integrasi nasional di negara kita? '' macam korang ? pening lalat tak ? HAHA. soalan cepumas nie . sampai sekarang aku tak faham2 . adoi ! kalau korang faham share dengan aku eh ? hehe .

ada satu cerita best ....................... bagi aku ! hehe . semalam kan aku baru top up reload phone aku . jadi aku try call Dia . tet tet , tet tet , helo ? waaaaaa ! gumbiranya aku dengar suara Dia ! rindu nya Masya-Allah . aku diam jak , kelu lidah yang tak pernah berhenti tetiba berhenti nee . OMG , aku tak tahu mau cakap apa . lama2 kami becerita . Nangis , ketawa time tuh . kami OK ! apa kah ? hehe . biarlah dulu . biar hubungan kami begini . kalau ok , ok lah kan ? hehe . JANGAN TEGUR !

ok ok . lama dah aku tak online Facebook dan Blog nie . rindu la pula dengan baking Life . hangus dah kot masakan aku tuh . emm , aku cek dulu eh ? jaga diri korang baik-baik tau . bye !

Labels: ,