BOLA JARING !
POSTED ON 03 March 2011 AT Thursday, March 03, 2011 \ leave a comment (0)
Assalamualaikum. Masya-Allah , lupa aku nak update blog. maaf-maaf. actually, aku busy dengan latihan bola jaring. hitam muka aku. T_T. harap ada kebaikannya eh. hehe.
nie aku nak cerita sikit pasal bola jaring nie. aku mula main permainan nie sejak umur aku 12 tahun. pernah wakil sekolah dan tak dapat nombor, haha. position aku dalam bola jaring nie WA atau Wing Attack. position lain aku tak reti. dah pena try dah. HANCUS ! haha.
tahun nie, aku start play it again. bukan apa, nak aktifkan diri dalam sukan sikit. hehe. time, latihan bola jaring aku tak ikut. time pemilihan baru aku ikut. CHOP! aku terpilih. hoorrayy~
tapi aku kena bagi position WD. ohmakaihh. aku tak retii. biarpun dorang cakap WD dan WA sama. bagi aku tak ! eseh. hehe. nevermind lah, asal dapat main. hehe
3 hari berturut-turut training netball. kaki pun dah lenguh. punggung aku sakit sebab terjatuh 2 kali. grr . selasa nie kot pertandingan dah. oh saya nebeeeessss. Insya-Allah ada harapan. kunun, ekkekeeke ;P
okok. cukup sampai sini sahaja ya. penat aku. nak rest dulu. bubye ~

Labels: