Kilauan Permata ;)
POSTED ON 23 March 2011 AT Wednesday, March 23, 2011 \ leave a comment (0)
assalamualaikum ?
hai. yeah. semangat nya aku update blog tiap hari.
HAHA. aku kan minta puji   rajin?

story about Kilauan Permata
okey, lets start my story for today.
based on the title, aku terpilih dalam
10 orang calon 8A PMR 2011.
ini cerita lama, tapi baru saya bagitahu okay?
hoho. bangga? tak juga.
stress? oh yaa!

so, pulang itupun aku dengan muka semangat + bangga
mem-bagi tahu perkara tuu dengan family.
dorang biasa jaa. tak happy pun! ;(
jadi aku yang minta puji nee pun buat janji.
"mama, if aze dpt 6A ke atas aze mao nikon d3100"
"di mana lagi aze nampak tuu camera?"
"ihh. famous juga di tv tuu, aze mao ah mak?"
"baa yaa laa. tapi kalau dapat 6A ke atas jak ok?"
"eya baa. janji ah beli?"
"berapa harganya tuh?"
"ndak tao, 1k ke atas mungkin"
"ok"

yeah! so, aku mesti berhempas dan berpulas belajar
untuk dapat 6A keatas.

story about school
"baba, hantar aze?"
"cepatlah naik"
"yeah"
*salam baba and say bye to sis dan turun dari kereta
*kring kring kring
oh damn! lambat lagii! HAHA
sampainya di kelas,
aik? besties tidak tegur pun?
aku diam dan diam dan diam.
dia tegur, tapi dia?
aku pergi UBK.
mahu ber-curhat sama cikgu.
cerita itu, cerita ini.
yeah! lapang dada ;)
*kring kring kring
it's rest time. time for eat!
aku bawa bekal. mama masak mee gorenf pedas + sayur kacang panjang.
SEDAP! tapi tidak habis. mama masak pedas, aku tak tahan.
then, PAI time. hafazan.
aku baca baru 4 ayat dari 8 ayat hafazan.
oh, banyak lagii ;(
then, MATHS time.
cikgu Liyana lambat masuk. dia analisis SPM.
Saferah dan Bashirah dapat 6A. congrats ;)
Teddy tidak datang. saya tahuu. ;(
aku tanya c exxy, result Teddy, dia bilang lulus.
Alhamdulillah ;))
KOKUM.
argh! boringnya masuk Kelab Olahraga.
menulis menulis menulis.
kami buka penulis okay?
grr.
pulang hujan-hujan.
hoho. jalan kaki lagi. basah deh.
hm ? itu sahaja lah okay?
before that, ni haa camera yang aku mahu.
cantik kan?
Nikon D3100.
wait for me! ;))
okay, tata.

Labels: