♥ada-kah cinta untuk diri ku ?♥
POSTED ON 06 April 2011 AT Wednesday, April 06, 2011 \ leave a comment (0)
assalamualaikum & selamat malam.
hoh, masuk hari ini, 3 malam dah aku tak contact dia.
rinduuuuuuuuuuuuuuu berabisssss sama dia ;(
tapi apa boleh buat kan.
sudah takdir mahukan kami macam ini.
aku tak sangka dan langsung tidak pernah menyangka
yang kami akan putus macam ini.
ya lah, siapa tak kenal kami kan?
tiap masa berkepit jak.
rindu nya kenangan itu.
Mohd Shafie @ Meow.
yaa, jejaka yang berjaya menakluk hati aku ini.
tidak sangka gurauan menjadi bahagia.

2009
aku masih ingat, aku kenal dia apabila selalu nampak dia kena denda.
budak nakal lah konon sayang aku nee bah.
aku tengok dia nee bukan la nakal sangat.
tapi jiwa memberontak.
dia comel aku suka tengok.
skodeng dia jak hari-hari.
suka tengok cara dia jalan, cara dia bercakap.
yaii! gedik aku --'
then, cousin aku kasih kenal aku yang kebetulan classmate dia.
jadi happy la ne konon dia datang minta number.
haha! pulang dari sekolah terus sms okay?
tak lama, couple la nee kami.
mula-mula biasa jak.
sebab tiada feeling baa masih.
last-last gantung, tiada bercontact.
sedih.
message tak reply, call tak angkat.

2010
aku dengan besties jalan-jalan dekat belakang koperasi,
terserempak dia dengan geng dia.
"zhy, spend dulu 50 sen"
aku bingung, seluk poket bagi 1 ringgit.
haha. aku tidak sedar okay? kena pukau kali arr.
pulang dari school, cousin cakap dia minta dload lagu.
Blow Me A Kiss & Cinta Antara  Kita.
siap suruh aku sms dia lagi.
okay aku sms.
"untuk siapa lagu kau suruh aku dload nee? gf ko orang bongawan tuu ka?"
"eh, mana da aku gf. lagu untuk kita bah tuh"
"kunun la teda gf, aku tau bah. lagu untuk kita? ada lagi bah"
lama-lama kami rapat.
teman tapi mesra gitu lah.

22/01/2010
kelas dia ada buat gotong royong.
dia suruh aku datang.
aku pun datang lah.
cerita-cerita saja.
petang itu,
"couple kita?"
"eh, tak mau lah. hepy sudah aku kita gini. aku tak mau keciwa lagi"
"couple la baa"
"xpya laa. okay lagi gini."
"baa! xmau sudaa!"
"baa ya lahh, couple kita"
dalam hati masing2 YEAH!
dia manja + minta puji!
haha. so, aku panggil dia Baby ;)
dia cakap aku macam mama-mama --'
jadi dia panggil aku Mami ;))
oh gila! happy aku.
biar pun kami couple break couple break.
kami tetap sama-sama.
satu hari tuu,
"break la kita malar gadu jak"
"ba ya lah"
petang,
"kita break ka sua?"
"adakah orang sudah kahwin break? ada?"
"tiada, hehe"
see? kami takkan pisah.
SHAZZY NEVER DIE ;)

2011
aku tak mau cerita.
biar aku dan dia jak tahu.

~END~



p/s: aku selalu kecewa dalam bab percintaan. mungkinkah tiada cinta untuk aku? aku masih sayang & menanti diri mu ♥

Labels: , , ,