Zhyzhy Pelapis Cikgu Affandy ?
POSTED ON 07 April 2011 AT Thursday, April 07, 2011 \ leave a comment (0)
awak buat awak kena!
haha! anda kenal tagline itu?
siapa tak kenal ketua guru disiplin?
siapa tak kenal guru paling popular di sekolah SMK.Bongawan II?
siapa tak kenal guru paling champion melukis?
CIKGU AFFANDY YUBAH.

so, apa kaitan aku dengan cikgu Affandy?
erm, both of us pandai melukis.
HAHA! tapi aku taklah champion sangat okay?
biasa-biasa saja, asal berupa, lukisan lah kan namanya tuh?
HAHA. sot!
aku pun mahu jadi pelukis macam cikgu Affandy lah.
boleh buat duit bah tuh kan?
popular juga macam Lat, Lenardo Da Vincci,
esehman! tembirang. HAHA

btw, tadi aku baru datang sekolah.
2 hari cuti, demam + malas. HAHA
nvm, yang penting aku ada bagi surat doktor khas dari Poliklinik.
hehe. tak juga cikgu Azmi marah aku ;)

datang saja sekolah, ribut kawan cerita pasal denda.
 denda apa bah nie? rupanya hal kelmarin.
classmates yang tidak buat kerja matematik kena denda duduk di tapak perhimpunan.
deii! bestnya tuh! aku pun mahu juga bah! HAHA
sayang, aku ikut perkhemahan kor kadet polis.
kalau tidak ramai juga. HAHA

time rehat, ada pengumuman mengenai
pertandingan lukis poster sempena minggu Sains dan Matematik.
antara tajuk nya :
Hari Tanpa Plastik
Radiasi
Earth Hour
hanya untuk individu menengah rendah sahaja ;)
aku tak mahu ikut, but, mahu temankan besties aku.
so, aku pun ikut lah.
otak blank-blank nie. tak tahu mahu lukis apa.
so, aku lukis simple saja.
aku lukis tema Earth Hour. easy + simple.
aku lukis bumi tengah lap peluh di dahi nya + berkipas.
HAHA! aku tahu lukisan aku kebudak-budakan.
but, aku tengok aku jak lukis macam itu.
okay lah, lukisan aku tak di-ciplak-kan ;))
then aku bagi quote :
Save our EARTH & Stop the GLOBAL WARMING!
see? simple sahaja.
tak tahu lah boleh menang kah tidak.
huhu. hope so lah kan ;)
aku berharap aku tidak berharap sangat.
sekian terima kasih ;)

Labels: , , ,