Matrikulasi??
POSTED ON 08 June 2011 AT Wednesday, June 08, 2011 \ leave a comment (0)
hai hai hai.
haha. entry tadi short sangat.
so, sekarang nak long se-long long nyaa.

okay, semalam tengok berita.
ada parents ne, report napa anak dia yang dapat 10A tak dpt msuk matriks.
then, bos matriks tuh kata mesti A+ dalam subjek ne:
Mathematics, Add Math, Fizik & Kimia kot.
wohooooo! gilee? pecah otak.

"aze mau masuk matriks?" mama ask.
"tanak. tak minat science laa" aku jawab.
"jadi minat apa?" mama say.
"anu apa ne, perdagangan, prinsip perakunan, sastera, bahasa" dengan semangat nya aku jawab.
"ah, bussiness bukan untung sekarang"mama jawab.
"bee, mana da. bussiness sentiasa laku okay" aku say.
"yaa laa. pergi la study, bukan laptop seja" mama cakap.

astagaaa. sentap nya aku.
haha! menyindir oh mama.
haish, geram aku ma.

-suatu ketika dulu-

"maa, aze ndak minat sns baa"
"eh, nanti aze mesti masuk sns stream"
"ee, ndak suka. ndak siuk."
"bukan mau suka sama siuk. cerah masa depan bah tu"
"eh, buat pa. ndak aze minat mau jadi doktor apa segala"
"jadi? mau jadi apa la?"
"ntaa laa. di rumah seja laa"
"bah, bagus. carilah laki kaya. sudah lah tau nya minta duit seja. macam mama cop duit"
"ba ya laaaaaa.."

see? aku tak suka SCIENCE. but aku mesti lulus juga.
kata nak 8A. ngee~

Mini Cooper & Nikon DSLR.
wait me ...............



Labels: ,