Akhbar Harian. HAHA
POSTED ON 11 August 2011 AT Thursday, August 11, 2011 \ leave a comment (0)
Assalamualaikum WBT and hi :)

Today I'm very-very happy at my beloved school named SMK.Bongawan II. aisehmen hahah. kenapa? cause Excel habis sudah! yipee.

Tadi paper Science and KHB Perdagangan. Pelik bin Ajaib! First time, aku jawab Science rasa macam kacang ne haha. bukan rasa makanan ah, rasa senang bah. dadai. sebelum ini aku memang give up lah jawab paper Science, banyak kosong. but tadi, semua aku jawab! Syukur Alhamdulillah :) thanks Ejal for your pray. really apriciate it :) <--- betul kah aku eja tu? IGNORE it :D



Tadi pagi macam biasa, Baba membangunkan kami adik-beradik. Lala and me sleep together, while Nana my younger sister aka trip sleep with my parents. LOL! sudah besar pun masih manja lagi. adidih. Baba masak sayur + telur tadi. ainahh! lupa aku tau apa nama tuh sayur. haha! sudah fail masak :D macam biasa, aku makan banyak :) Alhamdulillah, setakat ini belum pernah aku tiada selera makan time sahur. haha.

Lepas sahur, macam biasa aku text Ejal. kadang-kadang aku text Khai. tapi kadang-kadang juga lah dia membalas. hm, tidak apa lah. tahu juga perangai dia macam mana. Semalam aku call Aqonk, dia bilang dia stres sebab tidak dapat jawab habis paper BM. kesian bah si Aqonk. tidak apa lah, nanti try lagi okay :)

Jam 06:02 aku bangun tadi. actually tidak mahu tidur cause mahu buat revision Science and KHB but terlalu penat then tertidur sampai tidak terlayan si Ejal. haha, sorry Ejal. then aku mandi, blablablabla. say Bye to Ejal and send to school by Baba and Lala.

Jam 7 aku sampai di kelas haha. then jawab paper KHB. boleh boleh lah senang + susah dia. C or B kot. haha mana seja laaa. time itu Cikgu Liyana jadi pengawas. dia bilang result excel ne boleh tolong masuk teknik. wow! ingat Teknik, ingat Ejal, Aqonk and Najee. HAHA. sot sot~ terus semangat ne aku jawab. adai adai. LOL.

lepas habis jawab paper KHB, buat ulangkaji with Shafiq, Taufiq, Ismadi, Abzaini, and Sabri. aku seorang seja perempuan, HAHA. gila gila. aku tanya dorang soalan, dorang jawab out of topic. malar ketawa seja time ulangkaji. then, jawab paper 1. senyum monyet aku tengok soalan itu. "Acho, ada keluar kan kita baca tadi? HAHA" "eya eh, menyasal aku tidak baca betul-betul tadi Zhy." "neh tu la kau, malar bermain saja"
quite easy la juga paper Science. then habis masa. "Zhy, apa keluar paper 2 ah?" "aku rasa form 2 tuh Bad. Bab, paper 1 tadi banyak form 3 dengan 1 kan" "nanti salah kau teka?" "mana kau seja laa". dapat paper 2 , senyum lagi aku! aahaha. betulbetul soalan form 2 banyak keluar. nah, tu lah apa aku ramal kamu tidak pecaya. kan sudah ter-shut shut sama aku minta jawapan. wakakaka!

pas tu, pergi surau and solat. aku tidak solat, aku baring di belakang bilik wuduk. penat gila gaman aku eh. then, pulaaaaaaannggg :) macam biasa, jalan seorang diri pulang rumah. syok syok aku jalan, tiba-tiba ada mamat motor senyum kat me. me pun reply lah balik dengan senyuman. then dia tunjuk good. apa kan ne orang? sasak. haha.

Malam ini Ejal main futsal. nah, tiada kawan aku texting ne. huhu :\ hope dia baik-baik saja main futsal nanti. jangan kau jatuh ah Ejal? if jatuh bangun cepatcepat. parak karang. hahah.

                                                                                                                            P/S : aku lapar, kau?

Labels: , ,