I'm Coming Home !
POSTED ON 09 August 2011 AT Tuesday, August 09, 2011 \ leave a comment (0)
Assalamualaikum and Hi ^^. Ya Allah! Baru aku perasan, dah lama aku tak update blog. HAHA! sorry, saya sibuk dengan facebook and excel exam.

So! apa kita mahu story ini? HAHA. bingung oh. tiada idea ini. atukoi! hmmm *thingking kunun* GOT!

belum terlambat bukan aku nak wish Selamat Menyambut Ramadhan Al-Kareem :) ya, semoga puasa ini lebih berkat dari sebelumnya ..

Hm, apa lagi? HAHA. aduii. okay la. aku cerita. tapi pasal apa ah? facebook? scandal? exam? school? err.
OHYEAH! Zhyzhy have changed! good girl gone bad :\

Saya tidak pakai shawl lagi! sad kan? ramai orang tanya why I buka tudong. hmm. LOL! sebenarnya aku pun tak tahu. pengaruh kawan kot? HAHA. punya sandiii !

eh eh eh. mau dekat jam 9 da kan? deii. belum lagi aku ulangkaji ne tau. esok periksa math dan geo. GILA! huh :( stress eh fikir. tapi tia pa! usaha tangga kejayaan. aiseh men. HAHAH! bye :*

Labels: , ,