BIRTHDAY GIRL!
POSTED ON 24 September 2011 AT Saturday, September 24, 2011 \ leave a comment (0)

credit to : GOOGLE 

Assalamualaikum wbt dan hai!

Saya sangat gembira ya sekalian bunga dan kumbang sebab asal saya online saya gembira! Kenapa? Sebab saya happy tengok orang wish saya dari Facebook. Alhamdulillah ;) Dari ketiga-tiga account fb saya, mungkin dalam 2++ wish saya. Again, tadi saya buat pages, Zhyzhy's Blog. Dah ada 79 orang like HAHA. 
Kemudian, follower saya bertambah. Dah 35 orang dah. Saya tahu masih sikit tapi saya gembira sangat sebab  follower dah bertambah. Terima kasih semua <3

Present? Hm.

Kelmarin saya dapat PERFUME daripada my sister Nurafieza/Fiefy. Oh! Harum sangat. Dia cakap "mahal itu, beli dekat Airport" HAHA! Terima kasih kak pipi, saya belum rasmi lagi perfume itu. Nanti saya pakai okay? ;)

Tadi Kakak saya yang berada di UNISEL sekarang call, dia wish Happy Birthday! Syukur, dia ingat juga hari lahir saya. btw, thanks and Aze rindu mau panggil Kaden Sii-KURUSZ! HAHA. Hati-hati di perantauan ;)

Lala jalan, dia dating lagi dengan Ayiett. Saya kirim beg Hello Kitty dan RM10 topup :D Actually, saya nak minta handphone, tapi saya rasa handphone tak penting untuk saya. Saya dah janji dengan Zaza nak pakai beg Hello Kitty hari Isnin nanti, that's why minta Lala beli beg itu. HAHA

My little sister Nana, just wish dekat facebook. Tadi kami be-gila dengan Mama. Kami kena marah sebab tak menyanyi betul-betul. Pastu kami kacau mama karaoke, kami menari ala-ala zaman 60 an tuh. HAHA

Mama dengan Baba belikan saya pizza ;) Thanks parents ku <3 1 pizza large dan 2 lagi medium ;) Nyum nyum. Ada juga chicken dari Pizza Hut tapi saya tak tau apa nama dia -,-.

EJAL! Actually, saya nak dia luangkan masa hanya untuk saya hari ini. Tapi dia busy start petang tadi. Dia pergi main bola dan pergi Convention Hall. Saya rasa dia gembira dengan kawan-kawan dia kat sana. Tak palah, takkan saya nak halang dia kan? Kitaorang kan just "engaged". Last message dia "Malunya ><" then takda sampai sekarang! Maybe dia happy sangat sampai lupa saya kot? Takpa, saya faham. 

TERIMA KASIH SEMUA KERANA GEMBIRAKAN HARI SAYA :')