CARA PALING SENANG ME-REMOVE FRIENDS YANG TIDAK DIKENALI DI FACEBOOK!
POSTED ON 21 September 2011 AT Wednesday, September 21, 2011 \ leave a comment (0)
CREDIT TO: GOOGLE 

Facebook! Tua, dewasa, remaja, kanak-kanak ada facebook. Banyak kebaikan facebook ini, antaranya boleh mengeratkan silaturrahim antara semua lapisan masyarakat, boleh mendapat rakan baru, boleh berkongsi maklumat dan lain-lain lagi. Tapi, yang tak best nya ada facebook ini bila friendlist kita cukup 5 ribu orang. Tambahan pula, orang yang baru meng-add kita ialah orang yang famous dalam facebook contoh - SPAMMER! baru nak cari friends yang tak dikenal untuk diremove pfft--. amatlah memenatkan untuk cari bukan? Lagi-lagi kalau beribu friends dalam friendlist. 

So, zhyzhy akan beri sedikit tips cara paling senang me-remove friends yang tak dikenali. Actually, I always do like this so I suggested it to you. HAHA

Cara 1 - If kita pergi home kita akan nampak di sebelah kanan atas sekali list untuk "birthday today" kan? Haa. If ada orang yang kita tak kenal dalam list itu, kita boleh remove dia dengan cara click dia punya name and click button [v] friends pergi bawah sekali ada Unfriend. click! yeah, berjaya di removekan. HAHA

Cara 2 - POKES! yoo. pokes sangat annoying kan? orang yang bukan dalam senarai kawan pun boleh meng-poke. tak kenal? buat cara yang sama seperti diatas. Kalau zhyzhy, zhyzhy lebih suka BLOCK terus dari unfriend. HAHA!

Okay! itu saja buat masa ini ya murid-murid, ada apa-apa soalan? sila kemukakan diruang bawah khas untuk komen ye. HAHA! Assalamualaikum.

Labels: ,