ULAT BUKU!
POSTED ON 20 September 2011 AT Tuesday, September 20, 2011 \ leave a comment (0)
Assalamualaikum dan hai.

Hari ini aku belajar saja dekat sekolah. Maksud aku, sepanjang masa aku ulangkaji Matematik. Yeah man, subjek paling lemah aku Matematik. Matematik? Tak susah, tapi formular tuh ha. Tak nak lekat kat kepala ne. HAHA.

Sebenarnya aku semangat nak hadir ceramah, tapi takda ceramah pula hari ini sobs ;( So, kami belajar di 3A. sebab kelas aku (Kilauan Permata) kena guna sebagai bilik berjarum untuk budak tingkatan 1. Bilik Kesihatan ada jururawat pergigian. Aku dah cek! Okay ja, takda tampal or cabut. Guna lah COLGATE ;D

Masa Pendidikan Agama Islam, aku duduk dengan Omar, Zaza dan Daus. Depan aku Zaza, kiri Zaza Omar. Aku duduk depan Zaza berselahan dengan Daus. LOL! aku panggil Daus duduk sebelah aku, aku cemburu actually Zaza dengan Omar! HAHA. sweet oh dorang ;)

Sepanjang kami duduk berempat, aku perasan 'dia' asyik tenung kami. Haish! Kau dengan Daus takda apa-apa kan? So, aku bebas nak bercerita dengan dia. Aku dengan Daus pun takda apa-apa. So, tak payah lah sangat nak cemburu or else. It's annoying girl! Aku takda niat pun nak rampas Daus dari kau. Aku dah berTUNANG okay! ;) bangga lah tu si Ejal. HAHA

Tadi aku solat Zohor. Kawan kelas tak percaya aku solat, ==. Aku tau lah aku tak alim macam kamu, tapi aku dalam proses membaikkan diri. So, bagi aku sokongan dan dorongan okay? Aku dah belajar, dah solat. Aku ingat masa depan aku, aku taknak makan batu, pasir atau tanah. Aku nak Bentley, Skyline. HAHAH!

Okaylah, by the way, blog aku lawa dah kan? HAHA. thanks to TBT<3

                                                                                                                        p/s: PMR around the corner!

Labels: , ,