Ya sudahlah.
POSTED ON 26 September 2011 AT Monday, September 26, 2011 \ leave a comment (0)
Assalamualaikum wbt.

"Time kita call, boleh bercakap sama boy pula kan? Best kena buat begitu tau, thanks! & kalau tidak rindu me, jangan trip rindu. kbye."

Bui, actually saya miss kau betul-betul masa itu. If saya tidak rindu buat apa saya inform kau saya rindu kan? Jarang kan baca my text yang saya rindu. Sebab saya cuma kasi tau bila saya betul-betul rindu! Saya kecewa dapat text kau macam ini. Saya bukan faker okay!

"Esok kita tak dapat text, dia pun kalau berjalan bukan ingat sama me kan? You memang suka buat me sakit hati :'(. Takpa lah, you enjoy lah dengan teddy ka apa ka! Biar me sini, you bukan peduli pun sama me. Seriously you buat me kecewa sekarang & dada me sebak fikirkan you. Esok take care di school. Belajar bagus-bagus. Jangan pedulikan me lagi. Kbye."

Saya cuma bual-bual kosong sama dia seja. Dia ipar kakak saya bah. Saya kenal dia sejak saya darjah enam. Ada girl bah sudah dia itu. Itupun kau mau cemburu kah? Bukan saya tidak peduli, ada majlis juga saya time itu. Bising lagi, mana saya dengar. If kau ada hal text saya pun tidak, if pulang baru mengadu itu ini. Now, kau rasa kan apa yang saya rasa?

Then, saya online malam itu. SAKIT HATI + KECEWA ! bila tengok wall kau yang ada love-love lagi. Most  sekali, SINGLE! sabar :'( saya tahu saya troublemaker. Kau sama macam orang lain, menanam tebu di tepi bibir saja! Semalam ada orang add saya - Are Coy. Saya approve terus. Then saya bawa relation sebab saya  sakit hati dengan sikap kau. Tergamak kau sampai macam itu sekali! 

Hari ini, kau in relation with other girl. Sedih, rasa diri dipermainkan. Saya tahu salah saya juga buat relation tapi itu semua cuma mau balas dengan apa yang kau buat di profile kau! Saya block Are Koy. Saya tidak mau kasi sakit hati kau. Saya sayang kau.

credit to : GOOGLE 

Sincere for you. Mohd Faizal b Rozaman.

p/s: now, i'm making a post just for you, sorry for late.