oh FACEBOOK!
POSTED ON 31 October 2011 AT Monday, October 31, 2011 \ leave a comment (0)
Photobucket


Actually kan, dah dua hari aku tak online facebook. bukan sebab aku malas! tapi tak dapat buka. whatthefish! asal aku buka keluar quotes neh hah "sorry we are experiencing temporary technical problems, please check back later". 

Huh really? masuk ini dah berpuluh kali aku try tak dapat-dapat. Yang menghairankan boyfie aku dapat pula online facebook. Allah! Berilah aku kekuatan menempuh dugaan. HAHAHAHA! Seriously, aku rindu nak spam orang. Yelah, aku kan spammer :) 

Aku ingat aku seorang je yang tak dapat, rupanya ada juga rakan fb/blog aku yang tak dapat iaitu Sha Polkadot. Tolonglah pembuat facebook yang cukup genius itu, settlekan ini masalah. Aku betul-betul bosan tanpa facebook. Huhu. 

Eh eh eh, awak dapat buka tak? Cuba klik sini. Dapat atau tak, komen ya. Sungguh saya perlukan jawapan :)

p/s: Kalau awak sudi, jenguklah "about me", saya baru tukar gambar. HAHA!