They are my Malaysian Boys
POSTED ON 11 October 2011 AT Tuesday, October 11, 2011 \ leave a comment (0)
Photobucket

Assalamualaikum dan hai! Hari ini saya tak pergi sekolah, saya malas. Yelah, PMR dah habis! HAHA. seriously, saya bosan duduk seorang kat rumah. Saya rindu kawan-kawan saya :( Menyesal sangat tak gi sekolah. Hoho, mari kenal-kenal dengan kawan jantan saya?


Credit to : Yuinz Rizza 

Nah! Sembui semua saya punya jantans kan? Haha. Tapi semua sudah ada pujaan hati ini, hehe. Saya suka kawan sama dorang. Dorang baik, dorang prihatin, dorang lawak, dorang sentiasa tolong aku, dorang selalu ada sama saya dan yang paling penting dorang layan saya macam LELAKI! sangat saya suka okay. HAHA

Paling hujung sebelah kiri itu nama dia Mohd Badrul Hisyam bin Daip. Saya kenal dia sejak dari tahun 4 di SK.Pekan Kimanis. Orang dia kurus-kurus rendah, rendah itu taklah juga haha. Orangnya boleh tahan hensem lah juga, seorang pengawas sekolah SMK Bongawan II. Sudah bercouple dengan ex-classmate kami iaitu Siti Aiyah bt Mohd Zain :)

Kedua hujung itu antara kawan saya yang paling saya rapat! Nama dia Omar Radzhar bin Jamil. Dialah paling tinggi, paling hitam, paling bising, paling kurus dalam kelas ting. 3 Siddiq. HAHA! Kami kenal sejak dari tahun 1 lagi di SUIS Kg Brunei Kimanis. Kami satu sekolah agama dulu dan satu van sama dia. Orangnya sot-sot, suka ketawa, suka buat bising. Dia ini terer main Chess dan Badminton, selalu wakil sekolah! Dan, sudah dimiliki oleh Nur Zafirah bt Dzulkifli :)

Next, Abzaini Abas. Nah, kami selalu bergaduh. Berucap-ucap tembirang-tembirang tempat dialah ini. Orangnya kecil tapi besar. Understand? Haha. Taiko bab gaduh-gaduh ini. Mata dia macam cina, muka dia putih. Kenal dia dari SUIS Kg Brunei juga. Dulu dia temberang, paling saya anti dia ini. Now, friend sudah kami HAHA. Sudah ada girlfriend name A'an :)

Yo! Mohd Firdaus Ha'amdan budak paling sot, kilik, lucu! Budak ini sangat hensem, paling hensem lah dalam kelas. Muka dia macam pakistan, hidung dia mancung, bulu mata dia lentik dan panjang, mata dia warna coklat, terer dalam Matematik, selalu buat benda di luar dugaan. Saya kenal dia sejak dari tahun 3 di SK.Pekan Kimanis. Dan bakal berkahwin dengan gadisnya bernama Dg Siti Syazwani bt Ag Aim :)

Nah, ini masanya untuk budak gagap haha. Nama dia Mohd Firdaus Roslan. Ini friend kedua rapat lah sama saya. Orangnya putih-putih, tinggi. Dia inikan macam tidak ingat belajar oh, apa yang ditanya semua dia tidak tahu. Saya kenal dia sejak dari tahun 1 lagi di SK.Pekan Kimanis. Couple? Saya tidak tahu dia ini. Tapi saya suka tengok dia dengan Lidyanna :)

Haha! Acho time, full name dia Mohd Shafiq b Jaini. Dia suka cakap laju, kadang-kadang saya tidak faham apa dia cakap. Orangnya baik, dengar cakap. Dia ini sumber makanan saya, haha. Kenal dia sejak dari tahun 1 lagi si SK.Pekan Kimanis. Bab-bab couple ini saya tidak tahu. Dia dalam mood kecewa berabis lah yang saya tahu sekarang ini. 

Lastly, for my boys. Minta maaf kalau sepanjang kita berkawan saya sakitkan hati kamurang okay? Terima kasih sudi berkawan dengan aku. Ikhlas, Azie