✪ Contest Denim or Blogskin
POSTED ON 26 November 2011 AT Saturday, November 26, 2011 \ leave a comment (0)
Hai! Tengah best-best cek blog update mata rabun saya ini jammed tengok kontes denim atau blogskin ini. Haa, actually saya tak kena tag pun huhu. Tapi saya ini muka tak tahu malu, mesti nak join mana-mana kontes. Hikhikhik. Betapa rajinnya diriku. *Haktuih!


Cantikkan banner dia? Kliklah, saya dah bagi direct link tau wee. Anyway jom jengok syarat-syarat dia.

Syarat-syarat.

  • Blogger Malaysia.
  • Pengguna Blogskin atau Denim.
  • WAJIB follow blog Alia, Ania, dan Nurin \untuk mengetahui perkembangan/.
  • Postkan LINK entry anda di ruangan komen \sila postkan disalah satu antara kami bertiga sahaja/.
  • Contest bermula daripada 26 November 2011 hingga 5 December 2011.
  • Dua pemenang akan dipilih. Seorang daripada pengguna template Denim dan seorang daripada pengguna template Blogskin.
  • Lelaki dan perempuan dibenarkan menyertai pertandingan ini. Selain daripada itu tidak dibenarkan sama sekali.
  • Lekatkan Banner ini didalam entri anda.
  • Link sebegini http://example.blogspot.com akan serta merta ditolak.
  • Nyatakan apakah keistimewaan template Blogskin/Denim.
  • Tag sekurang-kurangnya 3 orang dan pastikan mereka tahu.
Wawah! Mencabarkan syarat-syarat dia? Hiks. Now usha hadiah-hadiahnya pula. Jom!

Hadiah-hadiah.

  • Denim: Rm10 Topup/ Edit blog.
  • Blogskin: Rm10 Topup/ Edit blog. 


--------------------------------------------------------------------------------------------------

Okay, bagi saya, Blogskin ini sangat best sebab dia cepat loading, lebih kemas, lebih cantik dan lagi licin. Faham tak maksud licin tuh? Haha. Dia macam senang lah. Cepat jek. Hihik.

Saya tag : Cik Elle, Aziane, dan Suesml.

Labels: