Contest: I Love My Blog!
POSTED ON 30 November 2011 AT Wednesday, November 30, 2011 \ leave a comment (0)
klik banner ini untuk join!

Before that, cantik tak skin baru saya? Buahaha ;D Penat saya buat tau. Sampai adik saya Nana marah-marah dengan saya. Huhu! Okay, thanks tuk Qay sebab buat skin yang sangat superb ini. Wihii. Okay, hujung tahun ini banyak pulak orang buat contest kan? So saya, sebagai fanatik hadiah free tak akan melepaskan peluang nak menang blablabla. Stop mencarut! Jom tengok syarat-syaratnya. Haha

Syarat-syarat.

  • Mesti ada blog, kalau tak cepat-cepat sign up.
  • Wajib follow blog Najla. \untuk mengetahui perkembangan selanjutnya/
  • Postkan link di ruang komen box Najla.
  • Link seperti ini "http://hainamasayanajla.blogspot.com/" tidak akan diterima.
  • Lelaki dan perempuan sahaja dibenarkan masuk.
  • Tempekkan sekali banner kontest.
  • Nyatakan bagaimana anda mengenali blog anda dan bagaimana anda design blog.
  • Tag sekurang-kurangnya 2 orang dan pastikan mereka tahu.
Hadiah-hadiah.

  • Hadiah pertama: Korang bagitahu apa yang korang nak kat Najla and then Najla post kat alamat rumah korang. Contohnya: T-shirt, Owl nekclace dll.
  • Hadiah kedua: Owl necklace and edit full blog.
  • Hadiah ketiga: Cincin Owl.
Okay, sekarang saya nak start dah.

Assalamualaikum dan hai! Pemilik blog ini ialah Zhyzhy Chin. Saya telah 'melahirkan' blog ini dan memberi nama B-Peanut ataupun Blueberry Peanut pada 17 Februari 2011 semasa saya dalam mood kecewa kerana baru sahaja clash dengan bekas kekasih lama. Saya memberi nama Blueberry Peanut kerana saya amat menyukai perisa ini untuk dimakan bersama roti paun. Blog ini bermula dengan template blogger biasa sahaja ber-background kan Strawberry-Shortcake dan menggunakan Classic Template pada 2 minggu lepas. Sekarang, saya sangat setia menggunakan skin daripada Qay yang ketiga buat masa sekarang. Saya amat meminati cara beliau mereka skin template kerana sangat kemas dan cantik. Saya telah meng-edit sedikit akan skin ini iaitu menukar cursor default kepada crosshair. Saya sangat menyayangi blog saya biarpun blog saya tidak se-popular blog Cik Epal, se-comel blog kak Nazihah Anuar. Meskipun begitu, saya akan sentiasa mengemaskan blog dan rajin meng-update entri untuk pembaca setia saya. Akhir sekali, saya memilih menjadi blogger bukan untuk mengejar publisiti tetapi untuk mengukuhkan ilmu pengetahuan. Membaca itu jambatan ilmu bukan? hehe.
Okay, dah selesai! Saya nak tag ; Fritze dan Lyana.

Eh eh! Dorang kata dorang follow saya tapi tak bertambah pun followers saya? Kenapa eh? Bantu please? Post kat shoutmix saya k? Muah korang. Xoxo

Labels: