✪ Contest Sweet Memories wif BFF!
POSTED ON 29 November 2011 AT Tuesday, November 29, 2011 \ leave a comment (0)
klik sini untuk sertai sekali! :)

Syarat-syarat.
  • Wajib ada blog.
  • Wajib follow blog Eve & Enda.
  • Mesti buat entry pasal ini, banner disediakan.
  • Boleh send link dikedua-dua blog. #shoutmix tak akan dilayan.
  • Tag beberapa orang. #tak kisah berapa, pastikan mereka tahu.
  • Hanya tiga winner, bukan unsur voting.
  • Contest akan terbatal jika kurang daripada 15 orang. 
Cara untuk menang.
  • Upload picture dengan BFF.
  • Edit/Tak edit diterima.
  • Maximum three pictures.  
Hadiah-hadiah.
  • Tempat pertama: Shawl, topup Rm10 + Patung.
  • Tempat kedua: Shawl dan topup Rm5.
  • Tempat ketiga: Sidebar Image dan topup Rm3.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Okay, now saya nak tempekkan besar-besar picture saya dan kawan saya Effy YurikaCancer.


So, mari dengar sweet memories pada hari gambar ini diambil. Etching! :P

Time ini kitaorang dah pergi Konsert Greyson Chance. Sangat penat okay berdiri sambil bersesak-sesak. Picture ini semasa kitaorang tengah tunggu makanan sampai di Marrybrown Restaurant di 1Borneo Hypermall. Actually kan, penuh dengan kejadian memalukan time tuh. Firstly tengah kitaorang nak pump sos cili dekat kaunter, boleh-boleh pump tuh tercabut! Ohmakaih. Terpaksa ambik sos tomato. Wahaha! Pastu kan, kitaorang bengang sangat bila makanan yang kitaorang order, salah! OMG! kalau macam itu, tak guna lah waiter itu tulis order saya. Huh! Panas-panas. Lepas je makanan tuh sampai, saya gi kaunter nak komplen sikit. Boleh-boleh orang kat kaunter tuh cakap "oh, bukan salah order tuh dek, pinggan dalam gambar bulat kat sini empat segi. Takpa, rasa dia sama juga." Fuh! Saya order Nasi Ayam MB bukan Nasi MarryBrown! Yaii, dengan muka monyok saya makan jeklah. 

Tapi apa-apapun, hari itu sangat best! Kitaorang pulang jam 11 dan sampai rumah jam 12 lebih! Haha. Btw, I miss you Effy Yurika. Hati-hati di Melaka okay. Sayang kau fyy. Muah!

Saya tag ; Huda Raihana dan Cik Elle.


Labels: