Bila Lettha menjenguk blogku...
POSTED ON 02 December 2011 AT Friday, December 02, 2011 \ leave a comment (0)

Actually, aku tak nak bangga apalagi riak jauh sekali bongkak. Tapikan Lettha jenguk blog aku wei! Muahahahaha Seriously, aku macam nak mati bangkit balik kahkahkah. Korang tau tak siapa Lettha? Hah, meh sini aku ceritakan serba serbi yang aku tahu mengenai Lettha.

  • Blogger terkenal berasal dari Indonesia.
  • Seorang ahli BBB group.
  • Berumur 15 tahun.
  • Dia sangat suka Narnia.
Betul tak Lettha? Hihi.

By the way, saya sangat suka blog awak. Seriously, sangat cantik dan kemas. Skin awak juga cantik. Setiap hari, saya mesti jenguk blog awak tau. Penuh dengan entri yang lawak dan best. Teruskan berblogging Lettha. Awak, inspiraton saya tau. :)) Sayang awak! Ngee.

p/s; korang tak caya Lettha jenguk blog aku? Cuba korang cek shoutmix aku tuh haa. Adakan? Sekali lagi nak lompat sampai bulan. Miahaha.

Labels: , ,