Boleh tak kalau jadi Blogger, jangan..
POSTED ON 14 December 2011 AT Wednesday, December 14, 2011 \ leave a comment (1)

Boleh tak kalau jadi Blogger jangan SOMBONG sangat? 

Actually kan, aku rasa tiap hari nak dekat 25 blog aku blogwalking. Tapi yang jenguk? 2-3 orang sahaja. Seriously, boleh tak jangan sombong sangat? Susah sangat ke nak jejak balik? Yelah, aku tau kau kan HOT mana nak pergi blog newbie macam aku kan?

Boleh tak kalau jadi Blogger jangan bajet HOT sangat?

"NO follow back!" hah, ini satu lagi. Aku kan asal nampak benda alah neh, automatic [x] aku tekan. Seriously man? Kau hot sangat ke nak cakap macam tuh? A'ah lah beribu-ribu followers kau kan. Mana lah kau pandang blog macam aku neh. 

Boleh tak kalau jadi Blogger jangan kaki TIPU sangat?

"Follow you :)" Amboi cik kak, adik sangat happy bila ayat sweet neh masuk kat Cbox. Tapi bila cek followers tak bertambah pun? Jangan ingat aku neh badingol sangat nak follow kau balik kalau kau dah kononnya follow aku. Siyes menyampah.

Boleh tak kalau jadi Blogger jangan COMEL sangat?

"awok, iteww an suke sangat-sangat an diew tuw." "c@nTiq KaN BeLo9 SaYA?" Ohmai ohmai, aku rasa kau patut belek dictionary and belajar tatabahasa. Boleh tak taip entri tuh kemas-kemas sikit? Orang tak minat lah baca entri macam tuh.

Boleh tak kalau jadi Blogger jangan !@#$%^& sangat?

"watdefark, kau biacth. jahaman!" yes everybody, kau stress itu blog kau suka hati kepala kau saja nak tulis apa benda kan? tapi tapi, adab jagalah. Okay? Orang takkan hormat kau dengan ayat kau macam tuh. Haters, anon, copycats, itu hal biasa. Jangan nak emo sangat kat sini.

p/s; aku buat entri neh sambil makan fries. jangan jealous! muehehe. Bye

Labels: ,