Day 1 ; About Your Blog
POSTED ON 08 December 2011 AT Thursday, December 08, 2011 \ leave a comment (0)

Hey people! Urgh, sorry for late update. There's one cheap woman trying to disturbing my life. Grr, doesn't have your own life lady? Please lah okay. You're such a attention seeker. Okay, back to my title post. Let's start!

Blog ini dibuat pada tarikh 17 February 2011. Actually ini merupakan blog kedua aku. Blog dulu aku, aku lupa apa password dia. Grrr. Btw, aku buat blog ini semasa mood lagi berantakan because baru saja clash dengan ex-boyfriend yang lama. Kononnya blog ini dicipta khas untuk menghilangkan boring selepas menerima title SINGLE. kahkahkah.

Mula-mula link blog aku ini bukanlah macam sekarang. Tak silap aku blog aku dulu link dia http://sii-zhyzhylicious.blogspot.com kemudian ditukar kepada link yang sekarang. Aku rasa link ini jelek aku tukar lagi kepada http://zhyzhychin.blogspot.com tapi aku merasa kurang famous aku menukar balik kepada link aku iaitu http://ahmoii-sembuii.blogspot.com sehingga sekarang. 

Kamu tau nggak apa maksud link aku itu? Ahmoii itu bermaksud panggilan kepada perempuan berketurunan cina. Oleh kerna ibu ku seorang cina daripada hong-kong mean aku juga berketurunan cina bukan? Hiks. Sembuii itu pula bermaksud handsome boy! Haha. Aku nggak suka dibilang cantik, cute, lawa or everything. Aku cuma suka dipanggil sembuii kerana kadang-kadang aku seorang boyish. Sobs.

Dulu nama blog ini ZhyzhyLiciousTheGirlyGirl PrettyUgly...........aku lupa doh! Terlampau panjang. Haha! Kemudian aku tukar ke Zhyzhy Chin. Rasa boring lagi aku tukar ke Suka Duka Jiwa Remaja. Aku bosan, aku tukar ke Zhyzhy Chin semula. Now, aku lagi suka dengan nama blog aku yang sekarang iaitu Blueberry Peanuts

Blueberry Peanuts itu bermaksud perasa yang amat aku gemari untuk dimakan bersama roti paun. Yah, sangat lucu. Tapi aku mampu makan sebanyak-banyaknya dengan perasa ini. Eh! Yummy. Rasa lapar pula perut aku terus. Grrrrrrrrrrrrrr.

Template? Dulu aku guna Watermark, Picture Window dan Washed Denim. Bila Classic Template mulai famous, aku pun dengan jealousnya minta bantuan dari kawan aku untuk tukar ke Blogskin. Nah! Aku sering menukar skin, sorry ya readers! :)

Okay, sampai sini saja! Esok kita ketemu lagi okay? Muah! 

Labels: ,