Anda dipersilakan..
POSTED ON 16 January 2012 AT Monday, January 16, 2012 \ leave a comment (0)
Dolu-dolu pernah aih terfikir nak jadi ballerina.. Hikhik

Ola semua kawan blogger dan pembaca blog yang dihormati.. Ceh! Hari ini, actually saya tak tahu nak update apa. Tapi saya takkan biarkan blog ini berkulat dengan entri seaweed saya tuh, hahaha.

Semenjak dua menjak dan tiga menjak jadi Ketua Kelas neh, saya agak busy lah juga. Nak tahu apa kerja-kerja saya? Baca list ini jika rajin okay? Hehe.

  • Setiap pagi sebelum naik pergi kelas di Tingkat 3, saya kena amek buku log dan pas keluar pelajar di pejabat am di Tingkat 2.
  • Setiap kali guru masuk saya akan beri salam seperti "Kelas! (semua murid akan berdiri) Assalamualaikum dan selamat pagi, cikgu!" ataupun "Kelas! Selamat pagi, cikgu!" Style upin ipin, haha! Takdalah gurau saja :> 
  • Kena edarkan kepada setiap murid dalam kelas kertas yang cikgu suruh edar.
  • Kena keluar kelas setiap kali pengawas bertugas amek kehadiran.
  • Kena hantar/amek buku daripada/kepada guru/murid.
  • Kena buat carta organisasi, fotostat blablabla, tulis itu tulis ini.
  • Apa cikgu tanya tentang kelas, mesti jawab dengan betul.
Apa lagi ek? Aih lupew lee. Haha.

Kepada kawan-kawan Tingkatan 4 Abu Bakar As-Sidiq, kalau aku buat salah, tak adil, or apa-apa saja yang tak ngam di mata korang. Cepat-cepatlah tegur saya okay? Yelah, saya pun bukan manusia yang perfect sangat. Terima kasih :)

Eh eh, esok ada temuduga jadi pengawas bagi sesi 2012. Nak pergi tak? HAHA :D

Labels: