Freebie - Photographer Header
POSTED ON 11 January 2012 AT Wednesday, January 11, 2012 \ leave a comment (1)
Hello everyone. Harini saya bagi freebies lagi. Ini Photographer Header :D Okay, saya tau tak cute. Masih dalam proses belajar meng-edit header. Sesiapa nak ambek header ini tolong komen dan credit okay. Copycat is not cool! ^^.


Okay, sekarang tengok Boboiboy. Nanti jam 7 nak study sampai jam 10. Cikgu kata Disiplin Asas Kejayaan. So, saya mesti displinkan diri saya belajar ikut jadual. Jadi budak kelas Sains Tulen memang best! Actually, subjek dia taklah hardcore sangat. Subjek Biology, satu pun saya tak faham -.- Mungkin sebab time itu tengahari then ilmu tak masuk T__T Malam ini nak buat revision balik.

Nak cerita neh, actually an saya nak jadi Ketua Kelas :D Kalau boleh, jadi Pengawas Perpustakaan pun okey sebab uniform dia lawa, warna Turquoise. Nanti sukan/permainan saya masuk Futsal, 1 murid 1 sukan pula Sukan Rakyat, kelab/persatuan pula Kelab Setia and macam biasa unit-beruniform Kadet Polis. Tahun ini nak sangkal semua jawatan especially Naib-2. Boleh jadi Pengerusi tahun depan. Ada juga markah kokum saya. Haha! :DD

Okay, jangan lupa komen and credit after use my freebie/tutorial okay? I love you readers.

Labels: