Merepek Sebentar Bersama Zhyzhy Chin
POSTED ON 23 January 2012 AT Monday, January 23, 2012 \ leave a comment (1)

Hai semua! Bagaimana hari anda? Baik-baik saja bukan? Syukurlah. 

Hari saya okey, cuma sedikit kekacauan. Tadi saya balik kampung, saya sambut Tahun  Baru Cina sebab ibu saya berketurunan Cina. Adalah ang-pau sebanyak Rm 37 ringgit. Kira duit itu nak guna beli barang-barang kelas dan buku rujukan. Rasanya tak cukup :\

Sebenarnya, tadi saya ada buat gambar bergerak khas untuk contest yang saya nak lakukan. Tapi, tengoklah bagaimana dulu. Ekonomi pun tak berapa stabil lagi. Saya nak buat contest tanpa sponsor. Maksud, saya guna duit saya sendiri. Tengoklah macam mana nanti.

Eh, kerja rumah dah siap? Saya belum lagi. Rasanya hari Rabu baru boleh mulakan. Harap-harap saya dapat siapkan kerja rumah yang bergunung itu. Hehe. Tapi, semenjak cuti ini saya macam sudah lupa apa yang saya telah pelajari. Berrr, susah tuh.

Ejal marah saya. Dia marah sebab saya rapat dengan Daus. Daus itu sebenarnya kawan rapat saya. Saya dengan Daus biasa-biasa saja, macam kawan-kawan lain. Herm, bingunglah macam mana nak pujuk Ejal. Sebelum itu, dia marah saya sebab pakai Shawl -.- Dia nak saya pakai tudung bawal, sebab dia kata saya hodoh pakai macam itu. Whaddaaa. Sayang, sangat menyayangi awak.

Eh eh, perasan tak? Blog saya berwajah baru bukan? Rasanya setiap satu minggu saya mesti bertukar skin. Cepat bosan agaknya. Satu lagi, terima kasih siapa yang tekan HeartBeat saya. Makin hari makin bertambah biarpun belum sampai rm 5 -.- Kalau awak tekan HeartBeat saya, jangan segan-segan suruh saya tekan HeartBeat awak balik tahu? 

Nak cakap apa lagi? Herm, saya rindu kak Nazihah Anuar. Asyik tak dapat saja bila jenguk blog dia. Grr.

Labels: