Online Users
POSTED ON 05 January 2012 AT Thursday, January 05, 2012 \ leave a comment (0)

Hey everyone! Salam Jumaat semua. Hari ini saya sangat-sangat penat sebab baru dapat 17 buku teks -.-. Bahasa Melayu, English, Matematik, Biologi, Fizik, Kimia, Novel BM, Literature, Pjk, Psk, Add Math, Agama Islam.. Apa lagi eh? Aku lupa lah. Haha! Tadi ramai orang tanya aku pindah sekolah ke tak sebab aku ada dapat tawaran bersekolah di Teknik Labuan kos Elektrik. Baba aku tolak mentah-mentah T__T.

Okay, continue dengan tutor aku hari ini. Online users, aku rasa mende nie penting sebab kita boleh tahu berapa orang tengah skodeng blog kita. An an an? Siapa tak tahu online user tuh cane, macam dalam gambar  diatas yang aku highlight kan guna kotak merah tuh. 

Macam biasa pergi template korang, letak mana korang nak. Aku suggest dekat tempat Navigation, sebab senang nampak, hehe. Okay, malas nak bebel. Tengok pixca neh.

Mula-mula kena click SINI dulu. Eh tak, kat SINI, jangan marah eh? Hiks. Dah? Pastu buat macam ini.


- Yang kaler BIRU tuh, korang tulis lah apa korang nak. Tab atas untuk visitor seorang, kalau kat bawah untuk lebih dari seorang. Pesen sekarang guna Chingu ataupun Chingu(s)
- Lepaih tuh, tekan dengan penuh perasaan Ombak Rindu kat kotak kaler MERAH tuh. 

Dah dapat code an? Pastekan lah katne tempat yang korang suka.. PREVIEW dulu, kalau ngam SAVE lee..

By the way, tutor ini aku buat sendiri. Jangan pandai-pandai nak ngaku korang punya lak. Tenyeh kang :D

Labels: