SEGMEN : Blogwalking + Follow by Zhyzhy Chin
POSTED ON 24 January 2012 AT Tuesday, January 24, 2012 \ leave a comment (62)

Hai semua! Hari ini saya sangat baik kerana ingin membuat satu segmen iaitu Segmen : Blogwalking + Follow by Zhyzhy Chin. Segmen ini mudah sahaja, saya akan Blogwalking + Follow blog kamu tanpa banyak soal. Hebat kan? Kebaikan menyertai segmen ini? Followers korang akan bertambah, selain itu trafik blog korang menaik sebab saya akan published blog kamu di komen saya. Hebat tak? Hehe. Tanpa melengahkan masa lagi. Jom saya terangkan syarat-syarat hendak menyertai segmen ini.

SYARAT-SYARAT

  • Wajib FOLLOW blog saya yang serba kekurangan ini.
  • Tempekkan BANNER dan linkkan ke entri saya ini.
  • Tag 2 orang atau lebih dan pastikan mereka tahu.
  • Letakkan link entri anda di kotak komen saya yang comel itu.
  • Tekan HeartBeat saya dengan penuh ikhlas dan saya akan tekan balik.

SEDIKIT CENDERAMATA UNTUK ANDA!

  • 2 orang pemenang paling bertuah akan mendapat topup Rm5!
  • 4 orang pemenang bertuah akan mendapat Transparent Troll Cursor! \limited edition/
  • 4 orang pemenang bertuah akan mendapat Transparent Pucca Cursor! \limited edition/
  • Semua peserta akan mendapat blogwalking + follow + blog review!  



PENTING! Saya akan blogwalking + follow selepas sahaja segmen ini tamat. Pemenang akan dipilih oleh Random.Org bagi mengelakkan rasa tidak puas hati. Terima kasih! :) 


NEW UPDATED! Transparent Troll Cursor adalah macam cursor yang saya guna. Nak tengok Transparent  Pucca Cursor macam mana? Sila hoverkan ke gambar. Lawa an! Hehe

Labels: