"Perempuan, sebelum solat kena cek dulu tau!"
POSTED ON 23 February 2012 AT Thursday, February 23, 2012 \ leave a comment (4)
SOURCE
 Assalamualaikum semua :') Sorry lama tidak update post. Im pretty busy with my Tumblr and study. Ergh! Finally, I can understand Biology for a little bit. Bahahaha :D

Eh, before that. Jom saya sambung title saya tuh. Ini kawan-kawan saya yag ceritakan pada saya. Ini pun dorang kata ustazah yang cakap dengan dorang. Bahawa, kalau perempuan lagi dalam keputihan tak boleh solat. Katanya itu najis. Tapi, bukankah keputihan itu normal bagi semua perempuan?

Seriously, after dengar kawan cerita. Dalam hati bercakap "Jadi aku solat selama ini tak sah lah?". Ohmaii -.-

Dah try tanya ustaz. Tapi ustaz tak tahu, dan dia tengah selidik sal benda neh. Asal saya tanya apa jawapan dia, dia asyik lupa jew.. Eh ustaz neh, nasib ustaz baik ;D Bahahaha.

By the way korang, pernah tak dengar pasal neh? Betul atau tak? Share-share lah dengan saya :)

Labels: