Uh-Mazink February!
POSTED ON 01 March 2012 AT Thursday, March 01, 2012 \ leave a comment (1)

Please ignore title yang spellingnya salah itu. hee

hello everybody! welcome march bye february!

akhirnyaaaaaa, lepas dah pun bulan februari! actually banyak kenangan pahit dalam bulan lepas. Antaranya, saya break dengan Ejal untuk kali entah keberapa kali dah -_____- dah memang takda jodoh, nak buat cane an.. Tapi, saya rasa lagi banyak kenangan manis daripada pahit :> Meh saya sebut satu persatu.

Dalam bulan feb, saya dilantik menjadi pengawas bagi sesi 2012, bukan itu sahaja dalam kelab Pengawas saya dapat jawatan Setiausaha :) Lepas itu, dalam 1 murid 1 sukan saya join kelab Hoki untuk kali pertamanya dan dapat lagi jawatan Setiausaha. Unit beruniform pula saya dapat jawatan AJK tingkatan 4 dan sekaligus Sarjan Platun 2 bahahaha :D Lucu lah saya jadi sarjan, siyes saya tak layak -___- Then, kelab Fotografi jadi Setiausaha lagi. Kelab Setia belum lagi pilih. Best lah dapat banyak jawatan :) Tapi penat huh!

Cakap pasal akademik pula, sebelum bulan mac, sekolah ada buat ujian bulanan februari. Saya gagal matematik tambahan, ekceli dah agak dah. Bahahaha! dapat 5 per 30 ke hape. Gagal lew =__= Biologi saya lulus, padahal saya lagi minat +math dari bio. Markah cukup makan jew, 48%. English macam biasa 92%. Hairan! Time PMR dapat B pulak. Brrr!

Okay, nak buat homework! Esok tuisyen. Buhahahaha :D nebes derr.... Jaga diri sume <333