Khas untuk minah kaki bola macam saya ;P
POSTED ON 10 June 2012 AT Sunday, June 10, 2012 \ leave a comment (0)

Assalamualaikum semua :) Hai hai hai hai hai hai hai hai hai hai hai hai hai! berapa banyak hai doh ._. 

Well, sekarang demam Euro kan? Aku pun tak nak melepas tengok match HAHA. Aku tak lah kaki bola sangat. Depends dengan negara yang main lah. En en en en, kalau tanya team mana aku minat. Confrm aa yang famous de amos je. 

Contoh macam ; Spain, Germany, emmm ntah apa lagi. HAHAHAHA LOL

By the way kan, semalam jam 2 pagi aku tengok bola :> Semata-mata nak tengok si Ronaldo punya pasal. Tapi semalam Portugal kalah. 0-1 dengan Germany. Perghhhhhhhhh -.- Teruk kena bahan aku kat twitter. Batak sangat ah tuh :p

Ini malam Spain VS Italy jam 12. Tengok tak tengok tengok tak tengok. Tak pasti lagi. Kalau mata sleepy, hm confirm aku tidur. 

GUYS! esok SEKOLAH. SEKOLAH!

K, aku malas dah. Kan bagus kalau Najib buat pengumuman "CUTI SEKOLAH DI SAMBUNG 2 MINGGU LAGI"

Confirm aku suruh mak bapak aku buat kenduri, hahahahahaha~

Esok dapat mid year result. Ok. Add Math dah gagal. Math buat ujian semula sebab _________ . HAHA!

Aku harap aku dapat A dalam Bio, English dengan History. God, pleaseeeeeeeeeeeee? :3 

K nak makan dulu. Bye guys! Eh jap jap. Ada orang IM kat CBOX. Dia kata IMISSYOU. ek eleh, dulu hina-hina. Dala. K daaa~