Alhamdulillah...
POSTED ON 16 September 2012 AT Sunday, September 16, 2012 \ leave a comment (0)
Assalamualaikum everybody \hehe/

Previous entry, I have told yo about my blablabla and blabla. Alhamdulillah, semua berjalan dengan lancar. Yeah!

Well, firstly saya nak cerita tentang persembahan sketsa saya. Masa sampai kat Dewan Masyarakat Papar tuh en, gila ramai orang kat sana -_- Saya dah nervous and shaky. Saya tak pernah acting depan ratusan penonton. Yoo, masa kitorang nak acting tu. Cikgu Aza and all of acting members, Zain, Harizal, Badrul, Risma and me pray to God. Masa tengah act tu, I just tengok atas or bawah. \HAHA/ Tak berani senanya tengok depan. But, Alhamdulillah saya tak shaky sangat during acting tu sebab saya rabun so tak nampak sangat orang tengok saya. Lol. After act, kitorang kena bagi gaji. Yes! Berlakon memang best sebab dapat duit. Kahkahkah ._. First, kena bagi Rm200. Then YB bagi Rm250. Cikgu bagi Rm50 seorang yang lain simpan untuk tabung Kelab 1 Malaysia SMKBII. 

Lepastu, kitorang pergi open house rumah Pengeua. Rumah dia not bad la. Masakan pun sama. Lepas tu, kitorang gerak gi KK. Nak tengok wayang. Sampai Centre Point, kitorang gi beli tiket. Tengok Sadoku (kot), japan ghost story. Not bad la, tak seram sangat. And ada lawak scene. Then pulang rumah ;) 

About Choir's competition, Alhamdulillah.. 4 Abu Bakar As-Siddiq (Science Stream) Johan! Dapat hamper. Saya and classmates pilih lagu Gemuruh Suara and music accoustic. Kedua-dua Firdaus main gitar. Syaza and Zain jadi solo. Semua pelajar 4SC ikut serta dalam koir. Biarpun kitorang dapat banyak masalah beberapa hari nak pertandingan koir tu. Kitorang dapat tempuh. Terima kasih untuk semua kawan-kawan sebab bagi kerjasama. Saya sayang korang sangat-sangat tahu?! :)

Kemudian, kitorang acting lepas pertandingan tu. Teramat bangga bila Cikgu Azmi cakap " Kumpulan Sketsa Kelab 1 Malaysia ini telah mendapat naib johan semasa Pertandingan Sketsa Rukun Negara Kelab 1 Malaysia Peringkat Negeri" macam tu aa lebih kurang. Lol. Well, kat sekolah saya kalau ada buat persembahan ke ape ke. Mesti dorang Boooooooooo tapi masa kitorang acting. Alhamdulillah takda sorang pun Boo and semua bagi attention. Ya Allah! Terima kasih sangat. Saya happy tengok orang gelak masa kitorang acting. \Hehe/

Okay done cerita.

Eh perasan tak blog saya berwajah baru? Actually saya dah lama nak tukar my blog to super clean, neat and white macam ne. And Alhamdulillah juga, saya dan Crush dah berbaik. Jyeah! By the way, Happy Malaysia Day!

Labels: , , ,