Exchange link is open!
POSTED ON 18 December 2012 AT Tuesday, December 18, 2012 \ leave a comment (0)
Assalamualaikum everyone!

Hai! Lama dah tak update blog neh kan. Actually, update blog pun sebab bosan and blablabla.

And, this is my blog new look. Okay honestly, saya rasa macam dalam kindergarden lah pula. Hahaha. What ever la. Penat saya cari skin. Rasanya nak dekat 6 jam lebih saya buat blog ne. Yela, dah lama tak buka blog. Sampai html pun lupa -.-

K, memandangkan all link kengkawan dulu dah hilang sebab saya memang clumsy -.- so, saya open balik exchange link ;) Siapa nak boleh send link di chatbox and make sure korang dah letak link bloggie saya kat blog korang okay, hehe. But better korang komen kat ni post la ;)

-----

Tak lama lagi next year, homework belum siap -.- korang dah? ;D

Labels: , ,