What's going on?
POSTED ON 18 December 2012 AT Tuesday, December 18, 2012 \ leave a comment (0)

Hey there little cupcakes, morning. Saya just nak luahkan perasaan sat...

Semalam kitorang gaduh.. Act, hal kecil je. But biarpun perkara kecil saya tetap ambil serious. Saya tak suka kalau dia ragukan kesetiaan or kasih sayang saya dekat dia (lol).

Saya ada beritahu dia yang kakak ajak saya jadi model sambilan and blablabla. Tetiba dia cakap, nanti saya akan jumpa lelaki lebih hensem/kaya daripada dia and so on. 

SERIOUSLY, saya paling tak suka kalau people yang tak percayakan saya. 

Then saya kata "Break lah kita..."

Dia diam. A few seconds lepas tu dia cakap "Semua keputusan terletak di tangan ayg." 

I felt like.. WHAT?!

Dia langsung tak menghalang apa yang saya cakap. Macam perkataan "Break" tu dia pun nak.

Dia tak faham saya. Saya selalu pesan kalau saya cakap "Break" maybe saya just bergurau/tak serious.

Then saya just ignored dia malam tu, and tertidur -_-zzzz

Tadi pagi saya received message dari dia. And hell yeah dia mengaku yang kitorang officially CLASH. 

Thanks b. You made my day! Enjoylah hidup dengan KK and FUTSAL without me! 

Labels: