Gomo Kelate Gomo
POSTED ON 18 February 2014 AT Tuesday, February 18, 2014 \ leave a comment (0)
Assalamualaikum readers.

Biarpun aku seorang anak jati Sabah, tapi aku merupakan peminat fanatik Kelantan FA. Yes, this is serious. Ingat tak masa Sabah vs Kelantan? Kamu rasa aku sokong siapa? Ha ha ha. Shhhhh, aku tidak mau free free kena bash sini. Ngeh ngeh.

Actually, dulu taklah minat dekat Kelantan. Tapi, semenjak aku minat gila dekat Wan Zack Haikal, aku minat Kelantan. Yes, yes, and yes! Aku fikir WZH orang Kelate.. ternyata orang Pahang, lol. Tapi semenjak aku tahu WZH dah bertunang dengan Shyfa, memang frust gila woooo =w= Now, tengah syok sendiri dengan Wan Zaharulnizam. Hah, dia anak jati Kelantan. Yeay!

Bila cerita tentang WZN (Wan Zaharulnizam), memang banyak cerita ntah papa la. Masa Kelantan vs PKNS minggu lepas, tepat jam 12 tengah malam.. Aku dengan beraninya inbox WZN through Facebook, wakakaka. Memang tak boleh blah aku punya ayat, Bahasa Melayu baku. Kalau aku slang Sabah, confirm WZN tak faham punya. Heh ntah hapa hapa fikiran aku masa inbox dia tu.

Until, one time.. Aku fikir nak further study dekat Kelantan. Hah, serious gila. Sebab apa nak belajar Kelantan? Contoh la kan, seandainya.. Ada perlawanan bola sepak di Kelantan yang melibatkan skuad TRW dah memang confirm lah aku nak datang pi stadium. Nak sokong Kelantan dan WZN. Ngeh ngeh ngeh. Aku dah google, universiti yang ada di Kelantan cuma UiTM dan UMK sahaja, sobs sobs.

Okay lah, got to go. Ada interview di BSN, KK esok. Wish me luck okay guys? Ngeh ngeh. Gomo Kelate Gomo. Forever The Red Warriors (8). 54. PKNS 2 - 2 Kel. Kel 5 - 4 PKNS.

LOVE, Muimui.