saya sedih :(
POSTED ON 20 March 2011 AT Sunday, March 20, 2011 \ leave a comment (0)
Allahu-Akbar!
besar sungguh dugan-Mu terhadap ku.
aku sedar aku banyak buat salah.
berikan aku kekuatan menempuh ujian-Mu.
berikan aku kesabaran menerima hinaan,cacian,tomahan orang terhadap diriku.
sesungguhnya, Engkau lebih tahu siapa aku sebenarnya ;(

Tandas.
baru sahaja aku menjejakkan langkah kaki ketika jam 12.
kecewa, sedih, marah bercampur sama.
Astaghfirullah Al-Azim. Auzubillahiminasy-syaitonnirrajim
hindarkanlah aku dari kemarahan yang berpunca dari Iblis Laknatullah.
sedih ku lihat dinding tandas terukir nama ku.
semakin banyak dari sebelumnya.
Masya-Allah. siapakah gerangan orang 'sopan' itu.
aku sabar. aku sabar. aku tetap bersabar.
ini semua dugaan hidupku.
tidak apa, setiap kejadian pasti ada hikmahnya.

Cinta.
sukar untuk ku melepaskannya.
apa lah daya ku.
hanya seorang insan yang dahagakan kasih sayang seorang insan dari Kaum Adam.
sungguh hebat godaan mu Adam.
maafkan aku sekiranya aku melukakan hati mu buat kedua kalinya.
tapi, inilah keputusanku.
aku melakukannya demi masa depanku.
jika kau menyayangiku, tidak mustahil bukan kau menungguku
hingga aku berjaya memegang ijazah di menarah gading ?
ku ingin kau tahu, tulus ku menyayangi mu ;(

SABAR ZHYZHY!

Labels: