kenapa? mengapa?
POSTED ON 09 June 2011 AT Thursday, June 09, 2011 \ leave a comment (0)
hai. aku update balik-balik.
sebab apa? aku bosan.
takda kredit, malas nak layan fb.
arghh. stress aku -,-
kerja kursus sejarah! haiyee.
pesal tak siap-siap engkau haa?
kerja kursus khb! hmm.
lantak sendiri boleh?
kerja kursus geografi! grr.
lukis sendiri boleh?

homework.
mathematics, science, dan english.
Allahu-akbar! satu pun aku belum siap.
marah-marah-marah.

aku cuba nak avoid semua ne.
but, fb and blog sentiasa menggoda aku.
dan aku tergoda! huahuahua. sot~

actually, bukan itu sebenarnya aku nak story.

aku nak story, kenapa aku kurus? +.+

seriously, aku stress sebab ne.
nak kata aku diet, tak pernah -,-
nak kata aku kuat makan, tersangat benar :D

but, body ne still maintain juga.
alahaii. aku puas dah makan.
hari-hari kerja aku, makan-makan-makan.
but napa still camne?

aku dah makan lemak,junkfood,karbohidrat
dengan banyaaaaaaaaaaak sekali.
but, still macamne.
berat: 45kg tinggi: 159cm.
normal ke? ngee.

pernah suatu ketika.
*abaikan ayat ini*
tengah syok-syok aku tengok AF.
makcik ne kata.
"hahaaha! badan kau macam si-Fina"

seriously? macam tuh ke badan aku?
arghhhh. aku ingat kau macik sampai bila-bila.
aku macam nak flying kick je makcik tuh but aku sabar.
*see? im very kind and patient*

aku sangat obses dengan makanan. xcaya?

  •  selepas aku bangun pagi, aku direct cari makanan.
  • tengah aku tengok tv aku mesti makan.
  • kang tengahari makan lagi.
  • petang makan lagi.
  • maghrib makan lagi.
  • kakak aku makan, aku makann lagi.
  • ada baki makanan kakak aku, aku makan lagi.
  • sebelum tidor, aku makan lagi.
see? aku penat okay makan seja.
aku nak gemuk-gemuk-gemuk.
aku dengki dengan orang gemuk :(

itu belum aku listkan lagi kalau di sekolah.
lagi kuat makan! haiyee. aku sangat famous bab makan-makan ne.
hahahaa. sekarang aku listkan lagi.

  • before pergi sekolah, aku breakfast.
  • sampai sekolah, aku breakfast lagi kat kantin.
  • time rehat aku makan lagi.
  • lepas rehat, aku cari makanan lagi. (beli food from kawan) haha
  • nak solat, aku pergi kantin lagi.
  • pulang sekolah, beli lagi kat kedai luar. makan lagi.
  • sampai rumah aku makan lagi.
  • maghrib nanti. aku makan lagi.
  • sebelum tidur aku makan lagi.
see? see? tak puas dengan makanan aku ne.
aku tak pernah bazir makanan okay? aku kasih habis semua.
tapi napa aku still kurus? eh. benci-benci-benci.
aku rasa, belanja rm3 untuk sehari aku tak puas makan.
nasi kat kantin tuu haa. sikit sangat!
*komplen.komplen.komplen*

aku marah pun aku makan tau!
aku hepy lagilah banyak aku makan.

p/s: aku bukan nak tunjuk lagak yang aku ne kuat makan. aku just heran je napa aku tak pandai gemuk. sedangkan orang lain. makan sikit dah gemuk. saya tak RIAK or TAKBUR okay?
*out from topic*

korang, kalau korang ada tips cane nak gemuk.
inbox aku k?
add je kat Zhyzhy Cikibumbum or Zhyzhy Chin.
i'll wait ;))





Labels: , , , , , ,