Hanya Mampu Bersabar :)
POSTED ON 12 August 2011 AT Friday, August 12, 2011 \ leave a comment (1)
Assalamualaikum and Hi :)

Hari ne mau curhat seja. Tiada apa-2 yang best jadi hari ini. Semua pelik, pelik, dan pelik!

Tadi pagi saya tidak sekolah. Saya temankan Ejal at home. Dia kata saya saja buat alasan macam tuh supaya tak sekolah. HAHA! dia tak percaya? Terpulang. I have said something true. Dia sakit, ibu jari dia terseliuh. Kesian kan dia? Dia main futsal. Saya mula-2 taknak bagi dia main, tapi apa hak saya nak larang bukan? kami cuma teman. Serious! Saya risau gila babi bila dapat mesej dia terseliuh. haish, kesian dia T.T


Kami ber-calling, call-ing. Ketawa-2. Ngee, suka dengar dia menyanyi. Macam-2 perangai dia. Lipat selimut lah, online la, menyanyi la, kesakitan lah! haha. nakal oh ini budak. :)

Then, dia mandi. Dia kata nak solat Jumaat. first time, in my entire life, lelaki nak off call with saya sebab nak pergi Solat Jumaat. Awesome kan Ejal ne? HAHA. lepas tuh, lepas habis Solat Jumaat, dia tak text saya pun? call pun tidak. tak apa lah, maybe dia busy. Sabar Zhy :)

jam 2:30 pm, saya dapat mesej dari dia. nak reply tapi tertidur. punya lah? haha. around 3:30 pm baru reply text dia. Then dapat mesej dari Khai. dia kata ada perempuan nak kenal saya. Weird kan? Rupanya perempuan itu, si-Meow atau mantan couple saya minat. Oh oh! tak apa lah, nak tanya, tanya saja lah. Ehem-ehem, tadi Khai text "aku suka kau..hehe" - entah serious ka tak mamat ne. Btw, senang hati saya baca tau! HAHA.

Tadi, saya minta email-password FB Ejal. saja suka-2. Mula-2 dia taknak bagi, maybe banyak scandals kot! Kan you? :P takda lah, nak cek-2 biasa jak. Tak cek inbox you pun. Just edit your profile, semak sangaaattt ! :)

Then, dia acting weird. Entah kenapa. Macam peliklah. Dia suruh call, me pun call. Dia kata dia tak pelik but saya yang pelik! what? huh. Then dia tak reply mesej. Maybe dia busy celebrate birthday party kawan dia. Sabar saja lah kan? Mau dekat sungkai, baru dia text. Itu pun sekejapp saja. Battery low dia kata. Ya lah, tak text lagi. Huh :\ Sabar sabar sabar!

Tadi saya text + call. OFF! grr. benci la macam ini. biarlah, malas dah if macam ne. baru kejap ne dia text. nak reply tak? macam malas lah. nak tenangkan diri dulu.

                                                                                                                     p/s: aku rindukan kau juga ! :(

Labels: