Kisah Agnes Monica dan Bruno Mars ♥
POSTED ON 22 October 2011 AT Saturday, October 22, 2011 \ leave a comment (0)
Hari ini saya nak cerita tentang kisah saya dan Bruno Mars 



Gambar pertama dia :')

Kami kenal dari laman Mukabuku. Saya tak ingat siapa add siapa, tapi saya ingat kami boleh ter-kenal dari aktiviti spam-spam. Tak tahu? Alaa, like post tuh hah :D Kami kenal dari Facebook baru saya Zhyzhy Cikibumbum. Ada satu peristiwa yang sangat memalukan yang boleh menyebabkan kami boleh bertegur. 

Lepas spam wall dia, saya dengan bangganya mengkomen di status dia "sorry tak reply inbox kau". Yang memalukan, saya salah orang -.- Gedebak gedebuk jatuh maruah saya, kemudian kami berbalas komen. Hingga satu hari, dia kata dia minat kat saya. Actually saya tak percaya sebab dia ramai fans, lagipun dia kata dia jenis yang ramah kat semua perempuan. Memandangkan saya jarang online di acc itu, saya suruh dia add di Zhyzhy Chin :)

Tak sangkalah pula dia add. Lepas approve dia beritahu saya lagi "saya minat dekat awak" saya masih tak percaya hahah. Lepas itu, saya tak tau kenapa saya bodoh sangat, saya beri nombor hp saya di inbox dia. Mulalah kisah texting dan calling sebagai kawan. Sehinggalah one day, bila hp dia kena rampas cikgu saya mulai merindui dia. Yelah, tiap hari text tetiba hari itu tidak. Rindu :') 

Blablabla, nak dekat 1 bulan berkenalan, baru saya luahkan perasaan saya dekat dia. Yang saya sayang dan suka kat dia :) Tapi kami tak couple tau, masing-masing belum sedia untuk hubungan yang lebih series. Bagi saya hubungan kita ini dah cukup baik kan?

Biarpun bukan sepasang couple, kami selalu bergaduh. Cemburu sana, cemburu sini. Masuk ini, dah 3 kali kami "break up". Tapi, kami mesti bersama semula, why? Masing-masing masih sayang, masih perlu, masih suka.

Awak, terima kasih atas semuanya tau? Awaklah cinta pertama yang jauh dari hidup saya. Awak sangat penyabar dengan karenah saya yang macam angin. Awak lembut dengan saya biarpun ego saya setinggi langit ke-7. Awak tetap sayang saya macam dulu biarpun saya selalu hancurkan hati awak. 

Awak, minta maaf tau atas semua salah saya? Saya tahu saya banyak berubah. Saya tahu saya banyak buat awak nangis. Saya tahu saya banyak beri tekanan kat awak. Saya tahu saya banyak buat masalah dalam hidup awak.

Awak, biarpun orang sering pandang rendah dengan hubungan jarak jauh kita, awak tenang tau? Saya tahu awak setia :') Biar orang pandang rendah dengan cinta kita biarpun kita tak pernah bersua muka. Asal awak tahu, saya setia selagi awak setia. Biar apa mereka kata, bahagia kita yang rasa..

JODOH TAK KEMANA :')

Labels: