Pertemuan Singkat :)
POSTED ON 14 October 2011 AT Friday, October 14, 2011 \ leave a comment (0)
"pertemuan singkat dan berjalan sangat cepat. tidak disangka aku langsung terhipnotis olehmu. setidaknya kamu sempat menjadi milikku, meskipun tak lama hal itu telah membuat ku bahagia"- Vierra

Awak, sungguh saya rindukan awak. Tapi saya ego, saya taknak nampak lemah depan awak. Hipokrit kan? Tapi awak inilah cara saya. Cara saya memujuk diri saya. Saya nak jauhkan diri awak. Saya sangat-sangat maksudkannya awak. Saya tak tahan. Awak buat macam itu tak fikir perasaan saya. Awak boleh marah. Tapi janganlah sampai buat relation baru dengan orang lain. Kejamnya diri awak.

Awak, semalam saya menangis. Depan abah depan adik. Awak saya malu. Saya malu. Saya taknak nampak lemah depan siapa-siapa. Hati saya sakit. Mata saya dah bengkak. Awak tak faham saya. Saya tahu saya jahat tapi saya tak sekejam awak.

Awak, saya nak jelaskan semuanya. Tapi saya belum ada kekuatan. Mengenai komen saya di post, bukan saya yang saya maksudkan. Tapi senior saya, kawan saya. Awak suka tuduh saya sembarangan. Semasa dengan awak, saya tiada simpan perasaan dengan siapa-siapa lagi. Khai? dia dah lama pergi dari hati ini wak. 

Tapi semua dah terlambatkan awak? Saya dah fikir semasak-masaknya. Kali ini, saya takkan mudah jatuh cinta dalam facebook. Saya rasa bodoh. Bodoh dan bodoh. Awak, terima kasih mengisi hati saya dalam 4 bulan lalu dan meninggalkan jejak kenangan manis. Sungguh, saya akan meng-egokan diri saya mulai saat ini.

Awak, saya hampir terlupa. Awak asyik tertanya bukan mengapa saya nak jadi lelaki? Saya nak jadi lelaki sebab "they feel like no fukcing shit feeling when they have a break up". 

Ego is feeling. Hypocrite is an atitude. That's why I can live well in frustrated :)

Labels: