2012
POSTED ON 30 December 2011 AT Friday, December 30, 2011 \ leave a comment (1)
Happy New Year Everybody! Azam korang dah tercapai? Saya Alhamdulillah, PMR dah lepas biarpun dapat 3A sahaja. Tapi takpa, next year insyaAllah saya akan pastikan 10A setiap kali result keluar. Amin! 

Hari ini hari terakhir bagi 2011. Saya dah dapat 189 followers semenjak 17/Februari/2011. Thank you all! Tanpa korang, tak bergerak lah blog saya ini. Hehe.

Ini antara list-list azam saya. Moga-moga tercapailah sebelum 31 Disember 2012 :)

 Tutup aurat sehingga selama-lamanya.
 Penuh solat 5 waktu sehari semalam.
 Belajar sungguh-sungguh dekat sekolah dan rumah.
 Tak hang out kecuali bersama keluarga.
 Dapat 10A setiap kali ujian dan peperiksaan.
 Kurangkan lepak di kantin dan lebihkan masa di library (sekolah).
 Tidak sombong dan akan berkawan dengan semua orang.
 Berubah ke arah kebaikan 101%.
 Dapat 300-400 followers sehingga akhir 2012.
 Memahami Ejal 101%.

Mwehehe, InsyaAllah. Saya akan cuba tunaikan semua azam-azam saya. Lagi satu, saya nak tambahkan lagi tutorial dan freebie saya. Baru gempak kan blog saya? Korang boleh request apa-apa saja dekat Cbox saya okay? Hihi.

Lastly, saya nak minta maaf dekat semua orang yang pernah saya sakitkan hati dari hujung rambut hingga hujung kuku kaki saya. Hihi. Saya tahu, saya jahat tahun 2011 ini. By the way, esok 1/1/12 kan? Esok monthiversary ke-dua saya dengan Ejal. Yipee! Bahaha.

Tahun baru ini, saya tak pergi mana-mana. Nak lepak ngan family lah. Hmmm. Bye korang! Adios. Kiss

Labels: , , ,