Break? Clash?
POSTED ON 27 December 2011 AT Tuesday, December 27, 2011 \ leave a comment (0)

Aku penat nak bertahan. Aku penat nak bersabar. Aku penat nak berbaik. Aku penat nak bergaduh.
Kau boleh hidup tanpa aku kan? Breakkan aku.
Kalau itu kau mahu, kau buatlah. Tak payah suruh-suruh aku. Dah lebih beribu kali kau send mesej macam ini kan? If kau mahu sangat, kau lah cakap BREAK!

Aku nak off facebook kau suruh on. Sekarang kita gaduh lagi pasal facebook. Seriously man? Itu cerita lama, sebelum kita kenal lagi! Kau dengan amarah kau, kau dengan baran kau, kau dengan ego kau.

Aku sayang kau, sungguh. Tapi, kalau hari-hari kita macam ini. Aku pasti, kasih sayang aku akan berkurang. Next year, kita jarang contact. Sorry, aku mungkin off handphone masa hari sekolah. Hujung minggu baru on. Begitu juga dengan Blog. Aku tak sanggup nak delete blog.

Ini umpama diari aku, aku taip aku rasa, aku taip apa aku dengar, aku taip apa aku nampak. Aku tak kisah kalau kau curang atau ber-sweet dengan Facebook. Selagi aku tak benci kau, selagi tulah aku sayang kau. Please, hormat keputusan aku.

Aku sayang kau.

Labels: