HALAL ke duit hangpo dapat dari Churp churp tuh?
POSTED ON 26 January 2012 AT Thursday, January 26, 2012 \ leave a comment (4)

HALAL ke duit hangpo dapat dari Churp churp tuh? Saya rasa semua orang nampak title ini terus klik kan? Mesti ada yang terkezut, hairan, takut dan lain lain lagi. Sabar yea, sabar. Saya terangkan sampai korang semua faham.

Ehem, saya buat entri ini sambil marah-marah. Kalau boleh saya nak Kung Fu Panda dengan mamat sekeh neh. Ih, geram geram. Siapa mamat sekeh ini? Apa kaitan dengan duit Churp churp? Hah, neh saya nak cerita neh.

Cbox saya yang amat-amat comel. \Sila Sepak Saya/ Haha.

Nampak tak kotak comel kaler merah tuh? Hah, itulah mamat sekeh. Tahniah, anda telah free free di review oleh saya. Bangga? Masuk hutan leh =w= Saya, yang kuno ini pun pergi kliklah iqbal: hahahaha. Konon nak tanya lah kenapa dia ketawa. Taulah blog saya blog pra sekolah. Agegege. :D


Amboi amboi, padanlah gelak sakan. Rupanya baru sahaja dapat duit haram 20 sen dari saya :) Eh, awak tahu tak. Kalau saya tak ikhlas klik Churp churp awak tuh, haram tau tak. Sal apa? Sebab saya tak redha. Rasanya awak neh tak reti bahasa. Sebab saya dah pesan dah..


So, bagi semua readers saya biasa buat macam mamat sekeh itu. SILA BERHENTI MENGGUNAKAN LINK CHURP CHURP anda! Lebih baik guna, saya klik awak klik. Lagi adil, lagi best, lagi halal

Eh eh, awak pun pernah kena macam saya? Komen lew, sama-sama kita share feeling. Hehe.

Peeps; Saya dah blogwalking + follow semua orang yang join segmen saya. Mungkin saya tak jadi buat semua blog review. Tak pe la kan? Janji saya dah follow. Luvya :) 

Labels: