Itulah, lain kali cabul lagi.
POSTED ON 09 February 2012 AT Thursday, February 09, 2012 \ leave a comment (0)

Nak delete blog konon! *haktuih haktuih. Tak jadi lah awak, sebab blog kita dah lawa. Konon lah lawa, tapi bagi saya lawa apa. Kemas saja memandang, kan kan kan? Nak sebulan juga saya cari skin lelawa, tapi tak juga jumpanya sampai saya jumpa ini *jyeah..

Eh eh, mak jemah nak gosip neh *tetiba lak masuk nama mak jemah dari segmen Johara Pagi Era!.. Ini blog inspired by akak Nana atau lebih retis dengan nama kak Nazihah Anuar dan juga Lettha. Kalau korang perasan, background-background dekat blog ini semua macam blog kak Nana kan? Saya suka dia, eh tak sayang, hehe. Navigation itu pula macam Lettha, saya rasa tak perlu panggil 'kak' kot. Sebab umur kami sama. Kan Lettha? Hee. 

Tapi tapi, saya tak buka page source dorang okay, saya cari sendiri tahuuuuuuuuu! Blog ini dah disable right click dan copy sekali. Saya malas nanti kena copy lagi. Heuwwwwwwww T___T Oh yeah, mulai hari ini saya malas nak buat page khas untuk Tutorials dengan Freebies saya. Menyemak jek. Nantilah saya buat dekat blog itupun kalau saya rajin. Kata Kak Nana "lazy like a boss..". 

Ada lagi, tunggu sat! Darling saya, si Ejal kena pukul teruk oleh bebudak sekolah dia. Mula-mula dia happy jugalah sebab pulang awal. Saya hairan actually sebab dia call saya, saya ingat dia tak sekolah. Rupanya bergaduh t(-.-t) Tapi tak lama, moody. Saya juga kena sabar, takpelah. Orang sakit kan? Yang saya geram, dia langsung tak membalas even kena bedal guna kerusi. Ohmaigawd! Kalau saya, dah lama cabut lari sambil   nangeh sekali. Ejal cakap saya lemah, betol kot tu. Hahaha.

Sekarang ini, Ejal kat balai polis, abah dia suruh report kat polis. Apa taknya, kena hentam sampai pecah bibir dengan bengkak-bengkak badan semua. Polis suruh tangkap saja budak-budak sekolah yang macam tett itu. Tapi Ejal dengan abah dia baik :) Tak nak sampai main lokap laa. Just bagi warning sikit. Hoho. Bangga ayang dengan sayang. Opssssssssssss xD

Nak dekat jam 1 dah kan? Saya belum tidur. Dah janji nak tidur dengan Ejal :) Bukan tidur sebilik okay! Just tidur sesama dalam masa yang sama. Oh sweet kan kita? Etching. Esok sekolah, urgh. Rasa macam malas lah pula sebab balik-balik cuti. Tadi mama buat operation thyroid. Besar gila ketumbuhan tuh, saya siap pegang plastik ketumbuhan tuh lagi. Rupa macam akar tongkat ali. Hehe. Alhamdulillah, semua okay :)

Panjang pula saya update kan? Kalau nak buat karangan haram nak keluar idea -.- Okaylah. Nak blah dulu. Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa semua. 


Labels: , , , ,