I don't like you, December.
POSTED ON 30 November 2011 AT Wednesday, November 30, 2011 \ leave a comment (0)
Bye November! Hello December! :) Akhirnya, lepas juga November. Seriously, November bulan paling malang buat saya. Banyak masalah jadi, banyak kesedihan daripada kegembiraan. Huu. Disember, kau bulan paling aku tak nak jejak. Sebab apa?

Result PMR akan keluar. Seriously, saya memang excited sangat nak tahu, tapi T.T abaikan ja la. Saya dah berusaha sebanyak-banyaknya. Tawakal sahaja, Insya Allah. Tak sabar nak pegang Sony Ericsson Aino dan DSLR Canon. Yipee!

Saya berketurunan Kadazan, so setiap tahun saya akan celebrate Christmas's Day. Every year jugalah saya akan mendapat present. Tapi makin sikit dah, Y.Y Yelah, saya dah 15 tahun. Cukup besar dah. Wuhuuu!

1 Disember 2011 :) Dah satu bulan saya dengan dia bersama. Wee, actually dah lama kitaorang bersama tapi belum ready nak menjalin hubungan yang lebih serius. Esehmen, haha. Terima kasih bersama dengan saya okay? Saya sentiasa mencuba untuk menjadi yang terbaik untuk awak.

Tapikan, saya tak suka la Disember neh. Sebab, next year awak SPM. Kita tak dapat contact kamcheng-kamcheng. Huu, takpa lah awak, saya sentiasa akan tunggu awak sampai awak habis SPM. Insya-Allah.

Azam tahun baru? Nantilah fikir. Otak serabut fikir episod akan datang antara saya dan dia. Hmmmm


Labels: , , ,